İnternet üzerinden randevu alarak abonelik işlemini yapan Serdar Aslan isimli abone, MASKİ tarafından çok faydalı bir sistemin hayata geçirildiğini ifade etti.
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, vatandaşlara su aboneliği ile ilgili her türlü işlem kolaylığını sağlamak için çalışma sistemini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda MASKİ, abone işlemlerinde online randevu sistemini başlattı. Gün içerisinde abonelik işlemleri noktasında vakit sıkıntısı yaşayan vatandaşların işlerini büyük ölçüde kolaylaştıran sistemle, sıra bekleme derdi de ortadan kalktı. www.manisasu.gov.tr adresindeki ‘Abonelik Hizmetleri’ başlığı altından giriş yapan aboneler, MASKİ’ye gelerek işlemlerini sıra beklemeden yaptı. Hayata geçirilen uygulamada ilk işlemi yapan Serdar Aslan isimli abone çok faydalı bir çalışmaya imza atıldığını belirtti.
Yeni uygulamanın çalışanların yararına olduğunu belirten Serdar Aslan isimli vatandaş, “MASKİ’nin yeni uygulamaya koyduğu internet sitesi üzerinden alınan randevu sisteminin vatandaşların vakitlerini verimli kullanmaları açısından çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Bu sistem için Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e ve MASKİ Genel Müdürü Yaşar Coşkun’a çok teşekkür ederim. Çalışanların güler yüzü, bizleri çok memnun etmektedir. Dilerim bundan sonra bu tarz çalışmalar devam eder” dedi.
3.SAYFA
18 Aralık 2025SPOR
18 Aralık 20253.SAYFA
18 Aralık 2025SPOR
18 Aralık 2025SPOR
18 Aralık 20253.SAYFA
18 Aralık 20253.SAYFA
18 Aralık 2025
1
Salihli’de Çiftçiler Günü’nde çiftçileri sevindiren açılış
262 kez okundu
2
Organları 3 hastaya umut oldu
258 kez okundu
3
Alaşehir’de yetenekli müzisyenler seçildi
233 kez okundu
4
Akhisar’da köpeklerin de artık bir parkı var
230 kez okundu
5
Vali Deniz, engelli bireylerin el emeklerine hayran kaldı
229 kez okundu