Muharrem ayının bereketi Sarıgöl’de sofralara taşındı. Evlerde ve hayırseverler tarafından kurulan aşure kazanlarında hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edilirken, Sarıgöl Belediyesi de cuma günü geniş çaplı aşure dağıtımı yapacağını duyurdu.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde Muharrem ayının gelmesiyle birlikte aşure kazanları kurulmaya başlandı. Evlerde ve hayırsever vatandaşlar tarafından hazırlanan aşureler, komşulara, esnafa ve vatandaşlara ikram edilerek paylaşma ve dayanışma geleneği yaşatılıyor.
Aşure ayı dolayısıyla ilçenin birçok noktasında hazırlanan aşureler vatandaşlardan yoğun ilgi görürken, ilçe halkı birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Vatandaşlar, “Kalplerimiz Kerbela’nın tarifsiz hüznüyle sızlarken, Aşure Günü’nün bereketini paylaşmanın huzurunu yaşıyoruz. Efendimiz Hz. Muhammed’in (S.A.V.) sevgili torunu Hz. Hüseyin’i ve 72 yarenini derin bir hürmet ve rahmetle yâd ediyoruz. Bu mübarek günde gönüllerimize ferahlık, hanelerimize huzur ve bereket dolsun. Aşure Gününüz mübarek olsun.” ifadelerini kullandı.
Öte yandan Sarıgöl Belediyesi de Muharrem ayı dolayısıyla cuma günü geniş çaplı aşure hazırlayarak vatandaşlara ikram edeceğini açıkladı.
3.SAYFA
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 2026
1
MANİSA’DA MHP BİTTİ BİTİYOR
2737 kez okundu
2
ARİFE GÜNÜ KURULACAK PAZARLAR BELLİ OLDU
2379 kez okundu
3
Muhalefetten startejik oy hamlesi “İYİ Parti’ye oy verilince AK Parti vekil kaybediyor
1008 kez okundu
4
İYİ PARTİLİ ERYILMAZ’DAN GENÇLERE SEÇİM VAADİ
692 kez okundu
5
AK PARTİ VEKİL ADAYLARI SEÇMENLERİ DE SEÇMEYE BAŞLADI
610 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.