Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor. Resmi Organik Tarım Sertifikası kapsamında üretilen çilekler, sağlıklı ve güvenilir gıda arayan tüketicilerin tercihleri arasında yer alıyor.
Kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmadan yetiştirilen Gökeyüp çilekleri, organik üretim standartlarına uygun şekilde üretiliyor. Üretim sürecinin her aşaması denetlenirken, ürünlerin doğal yapısının korunmasına özen gösteriliyor.
Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gökeyüp Mahallesi’nde yetiştirilen çileklerin günlük olarak hasat edildiği belirtildi. Hasat edilen ürünlerin doğrudan üreticiler aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilerle buluşturulduğu ifade edildi.
Pestisit içermeyen ve kendine özgü aromasıyla öne çıkan Gökeyüp çileğinin, doğal lezzetini koruyarak sofralara ulaştığı kaydedildi. Organik üretim anlayışıyla yetiştirilen çileklerin hem üreticiye hem de tüketiciye önemli katkı sağladığı vurgulandı.
3.SAYFA
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 20263.SAYFA
27 Haziran 2026
1
MANİSA’DA MHP BİTTİ BİTİYOR
2737 kez okundu
2
ARİFE GÜNÜ KURULACAK PAZARLAR BELLİ OLDU
2379 kez okundu
3
Muhalefetten startejik oy hamlesi “İYİ Parti’ye oy verilince AK Parti vekil kaybediyor
1008 kez okundu
4
İYİ PARTİLİ ERYILMAZ’DAN GENÇLERE SEÇİM VAADİ
692 kez okundu
5
AK PARTİ VEKİL ADAYLARI SEÇMENLERİ DE SEÇMEYE BAŞLADI
610 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.