DOLAR 42,8206 0.03%
EURO 50,3668 0.41%
ALTIN 6.107,592,28
BITCOIN 38260991,70%
Manisa
11°

PARÇALI BULUTLU

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Salihli’nin organik çileği ilgi odağı oldu

Salihli’nin organik çileği ilgi odağı oldu

ABONE OL
Haziran 24, 2026 16:36
Salihli’nin organik çileği ilgi odağı oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor. Resmi Organik Tarım Sertifikası kapsamında üretilen çilekler, sağlıklı ve güvenilir gıda arayan tüketicilerin tercihleri arasında yer alıyor.

Kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmadan yetiştirilen Gökeyüp çilekleri, organik üretim standartlarına uygun şekilde üretiliyor. Üretim sürecinin her aşaması denetlenirken, ürünlerin doğal yapısının korunmasına özen gösteriliyor.

Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gökeyüp Mahallesi’nde yetiştirilen çileklerin günlük olarak hasat edildiği belirtildi. Hasat edilen ürünlerin doğrudan üreticiler aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilerle buluşturulduğu ifade edildi.

Pestisit içermeyen ve kendine özgü aromasıyla öne çıkan Gökeyüp çileğinin, doğal lezzetini koruyarak sofralara ulaştığı kaydedildi. Organik üretim anlayışıyla yetiştirilen çileklerin hem üreticiye hem de tüketiciye önemli katkı sağladığı vurgulandı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.