Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Manisa’nın Salihli ilçesi sporcuları önemli başarılara imza attı. Şampiyonada Hira Kılkış Türkiye Şampiyonu olurken, Göksu Delibay ise bronz madalya kazandı.
67 ilden 917 sporcunun katılımıyla Antakya Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası, büyük heyecana sahne oldu. Türkiye’nin dört bir yanından gelen genç judocuların kıyasıya mücadele ettiği organizasyonda Salihli’yi temsil eden sporcular elde ettikleri derecelerle gurur kaynağı oldu.
Şampiyonada +70 kilo kategorisinde tatamiye çıkan Hira Kılkış, rakiplerini tek tek mağlup ederek Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.
57 kilo kategorisinde mücadele eden Göksu Delibay ise başarılı performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.
Salihlili sporculardan Esmasu Dündar Türkiye beşincisi olurken, Efe Koçak da 66 kilo kategorisinde Türkiye yedincisi olarak şampiyonayı tamamladı.
Salihli İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Ayaz, Türkiye Şampiyonası’nda derece elde eden sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
3.SAYFA
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 2026
1
MANİSA’DA MHP BİTTİ BİTİYOR
2737 kez okundu
2
ARİFE GÜNÜ KURULACAK PAZARLAR BELLİ OLDU
2379 kez okundu
3
Muhalefetten startejik oy hamlesi “İYİ Parti’ye oy verilince AK Parti vekil kaybediyor
1008 kez okundu
4
İYİ PARTİLİ ERYILMAZ’DAN GENÇLERE SEÇİM VAADİ
692 kez okundu
5
AK PARTİ VEKİL ADAYLARI SEÇMENLERİ DE SEÇMEYE BAŞLADI
610 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.