Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne dağıtım törenine katılan Kaymakam Halil Dalak, öğrencilere karnelerini vererek yaz tatilini dinlenerek ve verimli geçirmenin önemine dikkat çekti.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı’nın sona ermesi dolayısıyla Dört Eylül İlkokulu’nda karne dağıtım programı düzenlendi. Programa Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ile İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak katıldı.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıtan Kaymakam Halil Dalak, öğrencileri gösterdikleri başarıdan dolayı tebrik etti. Yaz tatilini iyi değerlendirmelerini tavsiye eden Dalak, “Bol bol dinlenin, kitap okuyun ve yeni eğitim öğretim yılına hazır bir şekilde başlayın.” ifadelerini kullandı.
Karne dağıtımının ardından Kaymakam Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, okul bahçesinde düzenlenen İstiklal Marşı törenine katıldı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak da karnelerini alan öğrencileri kutlayarak, yaz tatilini hem dinlenerek hem de kendilerini geliştirerek geçirmelerini istedi.
3.SAYFA
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 20263.SAYFA
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 20263.SAYFA
26 Haziran 20263.SAYFA
26 Haziran 2026
1
MANİSA’DA MHP BİTTİ BİTİYOR
2737 kez okundu
2
ARİFE GÜNÜ KURULACAK PAZARLAR BELLİ OLDU
2379 kez okundu
3
Muhalefetten startejik oy hamlesi “İYİ Parti’ye oy verilince AK Parti vekil kaybediyor
1008 kez okundu
4
İYİ PARTİLİ ERYILMAZ’DAN GENÇLERE SEÇİM VAADİ
692 kez okundu
5
AK PARTİ VEKİL ADAYLARI SEÇMENLERİ DE SEÇMEYE BAŞLADI
610 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.