Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde üzüm üreticileri, her yıl düzenli yaptırdıkları toprak tahlilleri sayesinde bağlarında bilinçli gübreleme yaparak daha kaliteli ve standart salkımlar elde ediyor.
Sarıgöl’ün Emcelli Mahallesi’nde üzüm üreticiliği yapan Ahmet Tosun, toprak analizlerinin üretimde büyük önem taşıdığını belirterek, her yıl bağlarının toprak tahlilini yaptırdığını söyledi.
Toprakta eksik olan mineral ve besin elementlerine göre gübreleme yaptığını ifade eden Tosun, “Her yıl bağlarımın toprak tahlilini aksatmadan yaptırıyorum. Toprağın ihtiyacı olan gübreyi bilinçli şekilde vererek kaliteli üzüm elde ediyorum. Bilinçli gübreleme sayesinde salkımlar daha standart ve kaliteli oluşmaya başladı. Bunun faydasını her geçen yıl daha fazla görüyorum.” dedi.
Sarıgöl’de son yıllarda üreticilerin toprak tahliline daha fazla önem verdiği, analiz sonuçlarına göre yapılan bilinçli gübrelemenin hem üzüm kalitesini hem de verimi artırdığı belirtildi.
3.SAYFA
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 20263.SAYFA
23 Haziran 2026
1
MANİSA’DA MHP BİTTİ BİTİYOR
2737 kez okundu
2
ARİFE GÜNÜ KURULACAK PAZARLAR BELLİ OLDU
2379 kez okundu
3
Muhalefetten startejik oy hamlesi “İYİ Parti’ye oy verilince AK Parti vekil kaybediyor
1008 kez okundu
4
İYİ PARTİLİ ERYILMAZ’DAN GENÇLERE SEÇİM VAADİ
692 kez okundu
5
AK PARTİ VEKİL ADAYLARI SEÇMENLERİ DE SEÇMEYE BAŞLADI
610 kez okundu